هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

باشگاه استقلال به حسین زاده رضایتنامه نمی‌دهد| زمزمه جدایی دوباره قوت گرفت

  • کد خبر: ۱۱۳۴۰۸
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
باشگاه استقلال به حسین زاده رضایتنامه نمی‌دهد| زمزمه جدایی دوباره قوت گرفت
باشگاه استقلال قصدی برای صدور رضایتنامه امیرحسین حسین زاده، پدیده فصل بیست و یکم ندارد. در عین حال همچنان زمزمه انتقال این بازیکن به یک تیم خارجی شنیده می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، چندان غیرقابل پیش بینی نبود که امیرحسین حسین‌زاده بعد از پایان فصل تبدیل به یکی از سوژه‌های داغ نقل وانتقالات شود. به خاطر روز‌های درخشانی که این بازیکن گذراند، به او پیشنهاد‌های وسوسه‌انگیزی  می‌شود و این بازیکن جوان هم بدش نمی‌آید برای فصل بعد به پیشنهادات خارجی خود فکر کند. درهمین راستا شنیده می‌شود که حسین‌زاده باشگاه را در جریان پیشنهاد خارجی قرار داده است، اما مخالفت آن‌ها را به‌دنبال داشته است. البته حسین زاده درحال رایزنی است تا با فعال کردن بند جدایی از استقلال به تیم دیگری نقل مکان کند، اما باشگاه استقلال تا امروز زیر بار نرفته است. این فعل و انفعالات زیرپوستی درحالی انجام می‌شود که در قرارداد حسین زاده بندی وجود دارد که اگر او مبلغ ۱۵۰ هزار دلار به باشگاه پرداخت کند، می‌تواند به یک تیم خارجی برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->